luni, 3 februarie 2014

Transfer...

   Recent, m-am transferat de la Colegiul Național „Mihai Eminescu” la Liceul Teoretic „Grigore Antipa”. De ce? Ei bine pentru că asta a fost decizia mea. Povestea e una destul de lungă, deci n-am de gând să o scriu toată. Fac un rezumat: eu am vrut la profilul științele naturii(chimie-bio), dar am intrat la mate-info. -.-" Mă credeți că îmi venea să plâng când am aflat? Ca o idioată ce sunt am completat foaia greșit. După chimie-bio la CNME am pus mate-info la același liceu când normal, de fapt și de drept urma LTGA..chimie-bio. Mă rog. Am stat un semestru.. am zis că poate mă acomodez.. DA DE UNDE ATÂTA FERICIRE?! În fine. Și .. da m-am transferat. Ce mă amuză cel mai tare este că sunt tot IX C . xD Um.. mda! Deci...

   Celor din IX C, fosta mea clasă..
   Dragilor, să nu credeți că dacă am plecat o să vă uit. Chiar dacă a fost doar un semestru... a fost unul foarte tare. Poate nu vă cunosc atât de bine, dar pentru un semestru am fost colegi, și cel mai important am fost prieteni. Să nu credeți că nu o să îmi lipsiți. O să îmi lipsiți.. Chiar dacă au fost doar 3 luni (cred) au fost geniale și am rămas cu amintiri drăguțe. Diana, colega mea de 8 ani jumate :)), cea cu care râdeam câte 2 minute în fiecare pauză și voi ăștialalți vă uitați la noi ca la mașini străine, coleguța mea cu care urlam și cu care împărțeam tot, ca două surori. (vacă tot o să îmi fie dor de tine chiar dacă suntem în același cartier), Mădălina și Diana A. care cântau prin pauze, Blonda noastră care făcea ca sirena ambulanței, Dinu și Horo care mă enervau la culme cu banca lor și care mi-au lăsat vânătăi pe picioare.. :-w, Coțovanu și Emi care mereu întârziau la ore, iar Emi când intra în clasa .."AHAAA!", Delia și Otilia cu care mă ajutam la teste mereu, George care mă enerva la culme când vedeam materiale pe grup, fetele din prima bancă de la perete.. Sabina și Elena care am zis că le bat o dată și o dată că mereu zic de teme, dar cu care totuși mă amuzam, celelalte fete din prima bancă de la geam care sunt ca niște măicuțe. Sunt liniștite! Dar eu tot le ciufuleam. :"> Flooo! Care a ieșit o dată la tablă și el zicea după dirig "adunăm", "scădem" și le zicea cu un accent de ăla.. vai frate râdeam de nu mă puteam opri, Ștefan Grădinaru (cârnat) care se agita la fiecare oră. =)) VIIOO aka Covridog care m-a uimit în prima zi de școală pentru că pe facebook vorbea non-stop, iar în realitate.. O.O DA! ... Ștefan Purice care mă hrănea în pauză cu pizza =)) și apoi îmi dădea și apă (și chiar dacă nu îmi dădea eu tot luam sticla și beam, Ciciii! Cici perversu' ! :o3 Care are un stil de a vorbi, și care mereu trebuia să zică "Huo tu nebuno!" sau "Nebunatico, îți placee!" Probabil acum se gândește la un plan de a o viola pe Diana M. =)) (scuze Dianaa). Alex sărăcuțu nostru Alex de care se lua mereu dirigu.. și fost coleg. xD Daiana căreia mereu îi zic Diana.. dar ea nu se supără pentru că mă iubi-dubi pe mine :">. Alexandra care e atât de mică și de scumpă și .. la fel de nebună ca și Blonda. o.o Larisaaa! :o3 Oh.. Larisuca mea! :o3 Cea care când ieșea la tablă la mate eu abea mă apucam să scriu exercițiul și ea se ducea în bancă, Ana, Maria și Roxana care dau îmbrățișări zdravene, fetelor când vreau o îmbrățișare, la voi vin bine? :o3
   Profi? Cel mai dor îmi va fi de Melinte cu zâmbetul lui șucar... sincer cred că el e singurul de care îmi va fi dor. =))
   O să îmi fie doooooor de voi! :o3

   Celor din IX C.. actuala clasă..
   Din câte am înțeles sunteți cea mai unită clasă și sper să fie așa. Sper să ne înțelegem cu toții bine, să fim ca o familie maaaare și frumoasă! :)) Mă îndoiesc că nu ne vom înțelege și am acest "feeling" că atunci când se va auzi ceva de bine .. "Cine a făcut asta? IX C-u" ! ^^

2 comentarii:

  1. Mult succes la acest nou liceu! Ştiinţe alte naturii e un profil frumos :).
    Mă bucur că ai rămas cu amintiri frumoase de la fosta clasa ^^.

    RăspundețiȘtergere