miercuri, 29 ianuarie 2014

Te cunosc de undeva [5]

            -Ce fac fetele mele?
            -Bine dragul meu.
            -Iar el e...
            -Soph el este John Guillem.
            -Și este..
            -Tatăl tău.
            -Oh..
            -Mda. Eu vă las să continuați, spuse el cu un ușor tremur în glasul său.
            -John..
Au ieșit din cameră amândoi. Tot ce am priceput din ipostaza asta a fost că acel domn se numește John și se presupune a fi tatăl meu. Am luat rama în mână și am analizato îndelung. Nate, Tara, Lexy, Ken, Claire, Alison... Atâtea nume. Într-o singură poză se zărea fața lui Nate, în restul era prins dintr-o parte. Are un zâmbet atât de frumos. La spital nu zâmbea deloc și era mereu trist. Fetele.. nu le-am văzut la spital. Oare m-au vizitat vreodată? Sunt curioasă. Am vrut să cobor, dar m-am oprit la jumătatea treptelor. Doamna Lisa și domnul John discutau în bucătărie..
-Cum te aștepți ca fiica ta să fie puternică și să lupte când tu în fața ei cedezi?
-Lisa nu mai încerca! Sophie nu își va aminti niciodată cine e sau cine suntem. Nu voi mai trăi bucuria de a o auzi spunându-mi tată.
-De ce renunți? De ce nu acorzi o șansă? Te credeam mai optimist, John.
-Și eu Lisa, și eu.
-Sophie are nevoie de noi! Haide să o ajutăm..
Am luat-o la goană pe scări în sus. În gândul meu răsuna doar ideea că îmi voi aduce aminte. Țineam în mâini acea ramă și repetam asta. Era ca o promisiune. O promisiune făcută mie, fetelor, lui Nate, doamnei Lisa și domnului John. Am simțit două mâini ușoare pe talia mea. Era doamna Lisa..
            -Sophie, e destul de târziu. Ar fi bine să te pui la somn.
            -Bine.
            -Mâine vom vorbi mai multe, scumpa mea. Acum odihnește-te!
            -Așa voi face.
            M-am schimbat în pijamale și m-am pus în pat. Pe lângă promisiunea făcută mă mai bătea un gând. De ce nu îmi pot aminti nimic? Ce s-a întâmplat înainte de asta? .. Cu gândurile astea am adormit pe nesimțite..

Un comentariu: