luni, 10 februarie 2014

Vezi-ți de treabă!

   Tu chiar nu ai viața ta? Nu ai ce face? Te plictisești? Serios acum. Frate știi ce? Fă-ți o viața la naiba! Ceea ce ai tu nu se numește viață. Mă urăști? Ai ciudă pe mine? Foarte bine! Să știi că nici eu nu te înghit, dar.. LA NAIBA EȘTI PENIBILĂ! Nu glumesc când spun asta.
   Se presupune că „ai trecut” mai departe nu? Eu nu văd asta. :) Sincer, chiar nu o văd! Tu o vezi? Așa credeam și eu. :-j Ce aștepți scumpo? Să mă vezi luând foc, vrei să vezi că mă enervez, că atitudinea ta mă oftică? Pff.. Apăi stăi și rabdă dragă că nu o să se întâmple. :) Și știi de ce? Pentru că sunt atât de inteligentă încât să nu îmi pun mintea cu .. zzzz. În fine..
   Știi ce draga mea? Nu te-am suportat, nu te suport și nu o să o fac vreodată. Știi de ce? Pentru că detest oamenii pupincuriști ca tine. Nu mă impresionezi cu absolut nimic, iar pentru mine ești un simplu gândac ce trebuie strivit. :) Ești un nimic! ^^ Nu ești așa? Demonstrază! Lasă ipocrizia de o parte și zi-mi tot în față fără să te ascunzi după alte perdele. :) Vezi tu? N-ai curaj, pentru că asta ești tu...(nu mai dau alte denumiri).
  Însă.. cum eu îmi „iubesc” haterii.. un sfat. Vezi-ți de treabă și nu te băga unde nu îți fierbe oala pentru că pisica blândă zgârie rău. Treci mai departe vezi-ți dracu de ale tale, cu accent pe ALE TALE și nu mai căuta atât atenția cui nu trebuie. Și a da. PUNE-ȚI POFTA ÎN CUI!
Te-am flegmat!
P.S.: Și dacă tot vrei să îmi transmiți ceva, fă-o cu gura ta. :) 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu