sâmbătă, 15 februarie 2014

Te cunosc de undeva [7]

            -Mă duc să îi anunț și pe băieți, sigur vor fi încântați, zise Alison.
            -Doamne abea aștept, nici nu știu cu ce să mă îmbrac.
            -Lexy.. calm. E doar o ieșire în oraș cu gașca.
            -La orice ieșire trebuie să arătăm bine, Claire, dragă. *râzând*
            -Da, corect!
            -Lexy e așa entuziasmatată..
            -Păi da! Nu am ieșit de mult!
            -Sophie, ea e așa tot timpul.
            -Taci, tu! Nu e adevărat.
            În timp ce noi ne amuzam una de cealaltă, Alison vorbea la telefon...
*convorbire telefonică*
            -KEVIN! În sfârști răspunzi, Drake ce naiba face cu telefonul ăla?
            -Ne uitam la film și nu le-am auzit, erau pe silențios.
            -Mâine la ora 15:30 ne vedem toți în față la Sophie. Nu vreau să aud comentarii. Și obligat îi anunți și pe ceilalți, adică Nate și Ken.
            -Ce e mâine la 15:30?
            -Vom ieși toți în oraș. Inclusiv Sophie!
            -Chiar crezi că Nate va veni?
            -Nu o să accept un refuz.
            -Alison, Nate nu va vrea să vină.
            -ÎL IEI PE SUS ȘI ÎL ADUCI CU FORȚA, KEVIN! Sophie e vie, suferă doar de o amnezie. Nu crezi că e de datoria noastră să o ajutăm să își amintească?
            -Bine, bine. Îi anunț eu pe toți.
            -Mâine, la 15:30. NU UITA!
            -Bine.
*sfârșitul convorbirii*
            Alison s-a întors către fete zâmbind.
            -Băieții vor fi acolo.
            -Ooo reuniune de gașcă, spune Tara zâmbind.
            -Fetelor, se face târziu, cred că ar trebui să mergem acasă.
            -Ai dreptate, Lexy.
            -Sophie, ne vedem mâine!
            -Desigur, abea aștept.
            -Să te îmbraci frumos, da? Mi se adresă Lexy cu un ton copilăresc.
            -Așa voi face.
            Fetele au plecat pe la 19:48. M-am dus în camera mea și m-am întins în pat gândindu-mă la ziua ce va urma. Eram entuziasmată și în același timp speriată. În cameră intră doamna Lisa cu o cană în mână.
            -M-am gândit că vrei o cană de ciocolată caldă cu mentă și frișcă.
            -Mulțumesc, doamna Lisa.
            -Pentru puțin. Și? Ți-a plăcut surpriza de azi?
            -Da. Chiar foarte mult. Nu mă așteptam.
            -Mă bucur atunci.
            -Ăm.. doamnă Lisa?
            -Da, draga mea?
            -Vă pot întreba ceva?
            -Desigur?
            -Ce s-a întâmplat în seara accidentului? Ce m-a adus în .. starea asta?
            -Oh.. Sophie..
            -Vreau să știu povestea. Vreau să aflu ce s-a întâmplat.
            -Sophie...
            -Vă rog.
            -Sophie, nu trebuie să te gândești la asta acum..
            -Dar.. vreau să știu..
            -Vei afla scumpa mea. Îți promit! Dar nu acum. La momentul potrivit.
            -Mbine.
            -Mai bine te odihnești.
            -Dar e devreme.
            -Știu, scumpo, dar fetițele alea năzdrăvane au o grămadă de planuri cu tine. Mâine va fi o zi plină, îți garantez.
            -Bine, atunci.
            -Vise plăcute, draga mea.
            -Noapte bună!
            Am adormit foarte repede, însă nu garantez că a fost un somn liniștit.
*vis*
            -Claire, unde e?
            -Nate! Am încercat să o opresc..
            -UNDE E?!
            -Acolo..
            -Ai sunat tu la ambulanță?
            -Da.
            -Sophie, rezistă.
            -Claire! I-ai sunat părinții?
            -Da. Sunt în drum spre spital..
            -Sophie! Sophie!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu