luni, 10 februarie 2014

Minipost -6-

- Nu înțeleg de ce sunt toți așa încântați de ea. Nu e cine știe ce.
-Știi amândouă sunteți fete, sunteți frumoase, inteligente, blânde.. și alte de genul, dar între tine și ea există o mare diferență.
-Ce diferență?
-Pe tine te cunoaște tot orașul, ai popularitate.. dar câți din "prietenii" ăștia ar sări pentru tine când te afli în pericol?
-..
-Ea? Are câțiva, dar care și-ar da și viața pentru ea.
-Nu cred că ei ar renunța la viața lor pentru a ei.
-E nașpa să nu crezi, gândește-te la ce ți-am spus. Rumegă bine cuvintele mele ș-apoi să îmi spui dacă am avut dreptate sau nu.
-Asta e singura diferență zici? Altele nu mai sunt?
-Ar mai fi una..
-Oh... care?
-Zâmbetul ei plin de viață.
-Și al meu nu e?
-Ba da. Dar ea când dă de un hop îl trece cu capul sus și zâmbind.
-La fel fac și eu.
-Minți. Am văzut cum treci tu hopurile.
-Mă spionai?
-Nu. A fost fără să vreau. Știi..lacrimile nu ajută.
-Dar..
-Dacă o vei vedea plângând, atunci trebuie să știi că acel lucru era o parte din inima ei.
-Deci până la urmă suntem atât de diferite..
-Da..foarte diferite...

Un comentariu: