joi, 2 ianuarie 2014

Două cuvinte..

  • Te iubesc pentru că mă faci mereu să zâmbesc. 
  • Te iubesc pentru că îmi spui că sunt frumoasă, nu "bună".
  • Te iubesc pentru că mă tachinezi ca frate-meu și mă cerți ca și mama.
  • Te iubesc pentru că mă înțelegi.
  • Te iubesc pentru că ai răbdare cu mine.
  • Te iubesc pentru că știu că mă pot baza pe tine, oricând.
  • Te iubesc pentru că atunci când plâng îmi ștergi lacrimile și mă pui să îți promit că nu o să o mai fac, chit că ești sigur că o să mai plâng.
  • Te iubesc pentru sclipirea din ochi pe care o ai când ne privim unul pe altul.
  • Te iubesc pentru că atunci când pun capul pe pieptul tău, te joci cu părul meu știind că ador asta. 
  • Te iubesc pentru că deși îmi știi defectele tu tot mă iubești.
  • Te iubesc pentru că mă pupi pe frunte și îmi place asta.
  • Te iubesc pentru că atunci când suntem cu prietenii tăi te comporți la fel ca și atunci când suntem doar noi doi.
  • Te iubesc pentru că tu mă alinți. 
  • Te iubesc pentru persoana care ești tu, nu pentru aspectul tău fizic.
  • Te iubesc pentru că atunci când ne privim, mereu mă săruți apăsat și chestia asta îmi dă fiori.
  • Te iubesc.. pentru că...pur și simplu TE IUBESC! 
 ..și nimeni niciodată nu va putea schimba asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu