joi, 16 ianuarie 2014

Te cunosc de undeva [3]


   Am ajuns într-un cartier ce îmi părea atât de sinistru. Totul era pustiu. Era cam devreme ca toată lumea să fie în casă, era abea ora 17:00. Am intrat într-o curte destul de mare. Era o alee ce ducea spre intrare. Pe dreapta, între doi copaci aflați într-un colț, era un hamac. Lângă, se afla un leagăn de 2-3 persoane.
   Am ajuns în fața ușii, toată lumea intrase înauntru, însă eu am rămas blocată în fața ei. Priveam în gol, până când doamna cea creață m-a trezit din transă.
   -Ce faci acolo? Hai, intră!
   Am intrat fără să spun vreun cuvânt. Cum ieșeai din hol, dădeai de un living mare, avea un colțar crem, o măsuță de cafea pe care era o ramă cu fața în jos. Nu am prea băgat-o în seamă, eram prea ocupată cu analiza camerei. Mobilierul era unul modern aș putea spune, cu o combinație de crem și maro. Avea o mică vitrină cu câteva pahare aranjate foarte atent, un bar, și o bibliotecă mică. O plasmă destul de mare era acolo de parcă făcea parte din mobilier. Pe un perete era o ramă cu câteva fotografii. Analizam fiecare detaliu din acea cameră. Am dat cu privirea de niște scări și le-am privit insistent.
   -Haide, te voi conduce în camera ta. La ora 18:00 servim cina. Până atunci poate dorești să faci o baie, mi se adresă mie doamna.
   Am urcat scările, iar la capătul lor era un hol lung. Avea câte două uși de o parte și de cealaltă. În capătul holulu, pe dreapta se afla o cameră, „camera mea”. Era uriașă. Pereții erau de culoare o culoare albastră, închisă, dar totuși plăcută. În fața ușii se afla un dulap mare, alb, cu 2 oglinzi. Lângă, era o noptieră, de aceeași culoare ca și dulapul, pe care era o ramă cu o fotografie, o lampă și un mic cufăr. Un pat mare, imens aranjat foarte drăguț. Lenjeria era galbenă și oferea puțină culoare acelei camere scoase parcă dintr-un ocean. Un urs mare de pluș parcă mă privea „vesel”. Camera nu avea balcon, în schimb, avea o fereastră mare cu un pat lângă. O perdea ușoară acoperea geamul și un stol dădea voie ultimelor raze să intre în cameră. Deasupra patului, pe perete, atârna o ramă mare cu foarte multe poze. Nu am apucat să privesc prea mult..
   -Cada este pregătită. Ai prosoape și hainele de schimb acolo. Te voi chema la masă când e gata.
   Nu am spus nimic ci doar am făcut un gest din cap. Ea m-a mângâiat și a ieșit. Am intrat în baie, care era destul de mare. Avea o cadă mare, stil vechi, cu piciorușe fixată în mijlocul încăperii. Pe peretele din dreapta era o oglină uriașă cu o chiuvetă. Baia avea și o cabină de duș și dulăpioare. Cum intrai, pe partea dreaptă dădeai de o altă cameră în care se afla vasul de toaletă cu alte dotări pe acolo. Toată această cameră se bucura de o combinație de culori superbă între un galben pal și maro.
   Am ieșit din baie, m-am schimbat și mi-am uscat părul. Tot acest timp gândindu-mă ce caut eu aici. Aceeași întrebare domină. Cine sunt eu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu