joi, 17 octombrie 2013

Shht!

   Sunt momente în viață când vrei să spui multe lucruri, dar nu știi cum. Te sperii pentru că nu știi ce va urma după ce vei rosti unele lucruri ș-apoi taci și ții în tine totul. Cugeți la ceea ce ai vrea să faci și te gândești la urmări. Îți faci în cap sute de scene, dar niciuna nu e bună. Tu speri că va fi contrariul la ceea ce gândești tu dar apoi POOF! te trezești că e exact cum ți-ai imaginat. UNEORI! Alteori..eh..se mai întâmplă..
  "Ce suntem noi? Ce e între noi? Suntem simpli prieteni sau e ceva mai mult? ..Hmh.. Nu aș avea curajul să rostesc asta. Aș prefera să îmi citești gândurile decât să mă aud zicând asta. De ce? De frică. Îmi place ceea ce se petrece acum și nu aș vrea să se schimbe nimic..și mă tem că dacă deschid gura totul se va schimba. Mi-e frică...mi-e frică să nu.. mi-e frică să nu te pierd pentru că îmi placi...
   ...
Ăm...citeai asta? Aw.. scuze, poți să treci la altă postare. Sunt rătăcită..rătăcită printre gânduri..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu