luni, 7 octombrie 2013

Minipost -3-

...
- Ce faci?
- Stau, mă gândesc..
- La ce?
- La multe lucruri..
- Umm...pari supărată, s-a întâmplat ceva?
- Nu, nu sunt supărată. Ți se pare. *spune zâmbind*
- Te cunosc prea bine ca să mă păcălești cu un zâmbet fals, spune-mi ce s-a întâmplat.
- Nimic. Totul e bine. E foarte bine că pierzi niște prieteni doar pentru că nu au avut răbdare cu tine, doar pentru că gelozia joacă feste și manipulează minți, doar pentru că o fărâmă de amuzament s-a transformat într-o interpretare greșită..
- Nu pricep nimic. M-ai băgat în ceață.
- În lumea asta nimic nu e real. Totul e fals. Totul se interpretează greșit..
- Nu pricep ce vrei să spui.
- Și..dacă la un moment dat acea interpretare se adeverește? Dacă ceea ce tu negi, ceea ce vrei tu să ascunzi iese la iveală? Atunci ce ești? Un om cu o mască pe față? Doar pentru că ai vrut să eviți ceva și ai dat în altceva .. ești fals?
- Nu înțeleg...
- Vezi? Degeaba îți destăinui gândurile mele..nu le vei înțelege niciodată și mai rău..poate..le vei percepe greșit. Este în regulă. Pleacă. Toți ceilalți au făcut la fel. M-am obișnuit cu asta..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu