miercuri, 9 octombrie 2013

2 !

    Iată că am ajuns și eu la o anumită "vechime". Ce pot să spun. După părerea mea..se vede o oarecare evoluare în felul meu de a scrie. O oarecare evoluare referitoare și la modul meu de a gândi.
   Scumpii mei cititori, poate că v-am plictisit cu descărcările mele, poate nu ați găsit ceva atât de interesant în acest blog care să merite atenția voastră. Poate vă întrebați de ce scriu.. ei bine scriu pentru că nimeni nu ascultă..
   Țin să menționez că nu totul este scris de mine, sunt și pasaje în care m-am inspirat maxim de undeva. :) În schimb..sunt gândurile mele transpuse în câteva litere "magice" pe un blog..unde..puțini intră și se afundă în gândurile mele. Un blog.. unde puțini înțeleg mesajul pe care îl transmit și sentimentul pe care îl simt..
   Vreau să mulțumesc puținilor cititori care au răpit puțin din timpul lor prețios pentru a acorda o micuță atenție acestui "colț" din sufletul meu.

2 comentarii:

  1. 2? Ce frumos :o3. La mulţi, mulţi, mulţi anişori! :D
    Mă bucur să citesc faptul că ai evoluat. Ăsta este unul din cele mai importante scopuri ale bloggăritului :D.

    RăspundețiȘtergere