duminică, 11 august 2013

Dragă tată,

   Ai făcut atât de multe lucruri bune în viață. Tu ești temelia mea, tu m-ai făcut să mă simt ocrotită, m-ai înveselit când eram bosumflată, m-ai certat când eram nedreaptă și mereu m-ai lăsat să te ajut deși mai mult te încurcam. Dar mai ales, ai iubit-o mereu pe mama.
   Îmi pare rau când nu mă ridic la măsura așteptărilor tale, îmi pare rău când te necăjesc, îmi pare nespus de rău că poate nu sunt cum ți-ai dorit să fiu, îmi pare rău ca nu sunt fata model, dar ca orice om am și eu defecte. Nimeni nu e perfect.
   Știu că tu vrei tot ce e mai bun pentru mine, și de asemenea realizez că muncești din greu doar ca mie să nu îmi lipsească ceva, să pot avea tot ce îmi doresc. Știu că uneori sunt încăpățânată, că de multe ori îți forțez răbdarea, și cum am spus, îmi pare rau că nu sunt cum ți-ai dori să fiu.
   Îți mulțumesc din suflet, însa, pentru că ai fost acolo când am avut nevoie, îti mulțumesc că încerci să fii cât de cât înțelegător. Chiar dacă uneori mai întrec măsura și mă cerți eu știu că tu faci asta pentru binele meu și știu că mă iubești nespus de mult. Pentru mine ești un super-erou.

TE IUBESC, TATI!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu