sâmbătă, 5 aprilie 2014

Pentru că sunt curioasă.

          Dragii mei cititori,
   Deși știu că nu sunteți în număr foarte mare, eu mă bucur totuși că cineva, acolo, într-un colț de țară/ oraș, citește prostiile postările mele.
   În primul rând, țin să vă mulțumesc pentru susținerea acordată. Să văd că blogul meu este vizitat, deși poate nu sunt chestii atât de interesante, mă bucură.
   În al doilea rând, vreau să vă anunț că totul este scris de mine, sunt unele părți care sunt „culese” de pe ici pe colo și de aceea sunt puse în ghilimele. Nu plagiez, stați lin. Nu ar mai avea niciun rost.
   În al treilea și ultimul rând vreau să îmi răspundeți la câteva întrebări:
  1. Cum ați dat de acest blog și de cât timp îl urmăriți?
  2. Ce vă face/ vă atrage să citiți acest blog? 
  3. Ce așteptări aveți de la acest blog?
  4. Ați vrea se schimbe ceva anume?
  5. Ați vrea să aflați mai multe despre scriitoare?
    Aștept cu nerăbdare răspunsurile voastre, le puteți lăsa în secțiunea de comentarii sau eventual pe adresa mea de e-mail: pirvu.corina98@yahoo.com ^^
Cu drag, Corii.
   xoxo    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu