vineri, 29 noiembrie 2013

Minipost - 4 -

" - Ea nu e ca noi. E o ciudată! Nu ai văzut acei ochi roșii ce sticlesc când e nervoasă? Nu ai văzut rănile care i se vindecă atât de repede? Ea nu e de tine! Uit-o! Încetează să te mai gândești la ea! Ea nu e om! E cu totul și cu totul altceva..e...un monstru! Nu te iubește! Las-o în pace!
- ..
- Cu toate astea ..nu înseamnă că nu am o inimă, că nu simt nimic. Poate că nu sunt om, poate că sunt ciudată, dar am și eu inimă. Și eu simt fericire, tristețe, frică, bucurie, durere.. și toate astea.. mai amplificate decât ale voastre. Prin venele mele curge un sânge la fel de roșu ca al vostru..
- ..
- Ea nu e o ciudată! Ea.. e diferită. E specială, iar eu.. eu o iubesc!
- TE MINȚI SINGUR! TE PĂCĂLEȘTI!
- Singura de aici care se păcălește ești tu!
- Mai devreme sau mai târziu te va distruge, vei vedea!
- Nu aș face rău oamenilor pe care îi iubesc..
- Asta spui acum. Rămâne de văzut. Oricum.. detest ceea ce ești, ceea ce ai devenit!
- Și eu urăsc asta.. :) "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu