miercuri, 6 noiembrie 2013

La mulți ani, Andi! ♥

   Deși cică ne știm de ceva ani.. am ajuns să ne cunoaștem mai bine doar în ultima vreme. Am tot stat mai mult împreună și am ajuns la concluzia că..ne iubim. :o3 Duă, duă așa e!
   Dacă m-ai întreba ce îmi place la tine, n-aș ști să-ți răspund. Îmi place totul! Îmi place că nu îți pasă de ce zic alții, îmi place că tu pui preț pe caracter, îmi plac ochii tăi negrii, îmi place zâmbetul tău.. îmi place totul! 
   Când pun repede "bot" la orice, mereu vii la mine și mă strângi în brațe apoi mă săruți, iar asta e duuuuuuuuuulce! :x Știu că te cam sâcâie că pun mă supăr repede din orice, dar .. sunt foarte alintată..  :">;
*~* 
   La mulți, mulți, mulți, mulți, muuuuuuuuuuuuuuți ani, mâțule! Îți doresc 18 ani frumoși. Să fii fericit, sănătos (Iron Man), să ai parte de tot ce îți dorești.. bla bla bla.. știi tu urările de rigoare. :">;
   Vreau să știi că eu te iubesc foarte, foarte, fooaaarte mult! Însemni mult pentru mine și în niciun caz nu aș vrea ca ceea ce e între noi să se destrame vreodată. Ador micile noastre tachinări, tandrele atingeri dulcile sărutări care îmi transmit fiori în tot corpul. Îmi plac micile conversații gen "vreu să fim și noi ca ei" și urăsc replica "o să te plictisești tu".
   Noi ..suntem drăguți, suntem spontani, gândim aproape la fel, nouă ne plac puzzle-urile. Noi suntem indiferenți față de lume, suntem opuși..tu cald, eu rece.. noi..suntem noi.
   La mulți ani, umflatuleee! :-**** Botic te iubește mult de tot! :-* 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu