marți, 2 iulie 2013

A little story..

  Au fost împreună puțin timp, dar chiar și așa ei tot se iubeau. Au trecut prin multe. Nu mai erau împreună, dar când se întâlneau în gașcă nu exista moment în care să nu își fure priviri. Acum fiecare avea relația sa .. însă într-o zi s-au întâlnit..
El: Bună!
Ea: Bună!
El: Este adevărat că ai pe altcineva?
Ea: Mda..
El: Se pare că m-ai uitat foarte repede.
Ea: Tu mi-ai spus să o fac.
El: Știu și am greșit. Am vrut să îți spun că îmi lipsești enorm.
Ea: *Cu lacrimi în ochi* De ce te întorci acum, când am reușit să nu mă mai gândesc la tine? De ce te întorci și îmi spui că îți lipsesc? De ce îmi complici atât de mult lucrurile?
El: Vreau să îți mai pun o ultimă întrebare, și dupa voi dispărea din viața ta definitiv
Ea: *Începe să plângă* ...
El: Mai simți ceva pentru mine? Te rog să îmi spui adevărul.
Ea: ...
El: Ah.. Am înteles. ADIO!
   Ea se așază pe trotuar și începe să plângă și să tremure. El se întoarce înapoi, dar ea se ridică și începe să fugă. Fuge dupa ea, o prinde de mână și o oprește...
Ea: Ce mai vrei?
El: Am făcut o greșeală foarte mare..știu, dar dacă te las acum să pleci nu o să îmi iert această alegere niciodată.
   Ea îl privește în ochi fără a mai zice ceva.
El: Crede-mă, TE IUBESC!
   Ea se apropie ușor de el și îl sărută.
El: Este un ADIO?!
Ea: Nu! Este un...NU MĂ MAI LĂSA NICIODATĂ!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu