luni, 13 februarie 2012

My mother `. ;x

  Mama mea, o mama buna si in acelasi timp o prietena buna `. Cu ea pot vorbi liber despre orice `. Cu ea zilele trec mai usor `. In bratele ei pot plange `. Ea imi este alaturi orice ar fi `. 
  Ca orice fata..ma mai cert cu mama, nu exista zi in care sa nu tipam una la alta si uneori simt ca nu ma intelege `. Ii spun mereu toate necazurile si imi da sfaturi `. Relatia mama-fiica dintre noi e stransa `. 
 Mami, stiu ca uneori te fac sa suferi si tu stii bine ca nu vreau, stii ca nu suport sa te vad plangand si mereu te abtii sa nu versi lacrimi in preajma mea `. Stiu ca fac trasnai si ca nu suporti sa vezi hainele morman pe scaun, ca iti vine sa iti iei lumea in cap si sa pleci cand sifonierul e intors pe dos , dar asa sunt eu `. O fetita alintata `. Inca nu am crescut, desi anii trec `. Sunt aceeasi fetita care mereu a facut cate o trasnaie, care mereu te'a suparat `. 
 Stii si tu ca mereu cand tip la tine sau ne certam nici 5 min. nu trec si vin cu lacrimi in ochi rugandu'te sa ma ierti `.
 Nu mai vorbesc de discutiile care le avem legate de tot felul de subiecte unele mai normale, altele mai trasnite `. :)) 
 Mami tu esti ingerul meu, esti inima care ma tine in viata `. Te iubesc `.!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu