joi, 20 septembrie 2012

Leapsa `. xD

  1. Posteaza imaginea Liebster Blog Award `.
  2. Spune 11 lucruri despre tine `.
  3. Raspunde la intrebarile celui care te'a nominalizat si formuleaza un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi `. 
  4. Nominalizeaza 11 persoane(+link) care sa realizeze acest tag `.
  5. Mergi pe pagina lor si anunta'i `.!
  6. Nu da tagul inapoi `.!


  1.









   
2. Hmm..11 lucruri despre mine..Sa vedem: 
[1]Am ochi caprui `. ;;] 
[2]Sunt agresiva `. xDD
[3]Ma enervez repede `. :-?
[4]Urasc oamenii cu doua fete `.
[5]Inca dorm cu ursuletsu `. :"> =]]
[6]Port ochelari `. :-? :]]
[7]Nu imi place scoala `. x.x
[8]Sunt prietenoasa `. ^^
[9]Habar n'am ce culoare am la par..unii zic ca sunt blonda, altii ca sunt satena..NU STIU SI NU IMI PASA `.!
[10]O iubesc pe mama `. :-" :*
[11]Imi place sa ma uit la filme/anime'uri/seriale `. ^^

   3.Intrebari de la Emm':
[1]. Caini sau pisici?
~Amandoua `. ;;]
[2]. Ce tara preferi?
~Japonia `. :-" :x
[3]. Ce film horror ti'a placut?
~The Grudge `. :-?
[4]. Iti plac desenele?
~DAAA! 
[5]. Cati ani are mama ta?
~E strict secret `. :-# Vreo 44 de ani...:-? =]]
[6]. Ce te face sa zambesti?
~Mama..
[7]. O trasatura specifica tie.
~NEBUNA !
[8]. Unde ti'ai petrecut copilaria?
~Acasa la mamica si taticu `. xD
[9]. Visezi la un viitor stralucit?
~Daaa..imi place sa gandesc pozitiv si sa fiu cat mai optimista `. :"> :D
[10]. Ce te pasioneaza?
~Fotografiatul peisajelor..:-?, Cantatul, Dansatul..
[11]. Ai simtul umorului?
~Depinde de spiritul meu `. :-? xD

  4. And now...11 questions for you `. >:]
1. La munte sau la mare `.?
2. Melodia preferata `.? 
3. Iti place scoala `.? :>
4. Care e sarbatoarea ta favorita `.? 
5. Iti plac dulciurile `.?
6. Nutella sau Finetti `.? =]]
7. Cea mai buna prietena `.
8. Fanta sau Pepsi `.? :>
9. Filmul preferat `.?
10. Ce super putere ai vrea sa ai `.? :]]
11. Ce sport practici sau ai vrea sa practici `.? [lipsa de idei] xD

Leapsa merge la..: Axy , Miru!:o3 , Nicoleta:) si cine mai vrea `.! xD :]] 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu