duminică, 29 iulie 2012

Aly..

  Plouă `. Afară e cald, dar plouă `. Picurii ce se îndreaptă spre pământ cu o viteză uimitoare îmi dau un sentiment neplăcut de tristețe `. Îmi pun mii și mii de întrebări la care parcă nu pot răaspunde singură deși mi se par foarte ușoare `. Ce chestie de câcat `. 
  Ploaia m`a băgat în casă asa că am de gând să vă scriu căteva cuvinte despre o fată foarte speciala `. Pentru mine ea e uimitoare `. Și îmi este și o foarte bună prietenă `.
  Este cea mai bună prietenă a mea pentru că:
-Ne știm de când eram mici;
-Nu avem pretenții una de la cealaltă;
-Mă cunoaște dupa ochi dacă vreau să merg mai departe sau nu;
-A fost lângă mine mereu;
-Nu m`a lăsat baltă;
-M`a criticat doar ca să nu mi`o iau în cap;
-Își dă seama imediat dacă sunt supărată sau nu;
-Nu ne ascundem nimic;
-Ea e singura la fel de nebuna ca mine.
  Părul ei lung și des te face să vrei să te joci în el mereu și mereu `. Felul în care zâmbește te face să pici într`un luuung vis din care nu ai vrea să te mai trezești `. Privirea ei te înnebunește  `. Acei ochi căprui nu îi poți uita cât traiești `. 
  

Dragă Aly,
  Prietenia nu înseamnă un umăr pe care să plângi, înseamna încredere, dăruire, speranță, iubire `. Un prieten adevărat e cel cu care îți împarți bucuriile și necazurile `. Prietenul adevărat este cel care e acolo pentru tine la bine și la rău `. Prietenul adevărat e cel căruia îi place să te vadă, care este dispus să-ți ierte slabiciunile și să le ascundă de ochii altora `. Prietenul este acela care gândește pentru tine ca pentru el insuși și care este capabil să te ajute să ințelegi că uneori greșești `.! Iar acel prieten pentru mine ești tu, scumpa mea `. Un prieten este un cineva care te cunoaște așa cum ești, înțelege ce ai fost, accepta ce ai devenit și, cu blândețe, te lasă să crești în continuare `.
  Dragă "nevastă" :)) , cea mai frumoasa fază a vieții este prietenia deoarece cu cel mai bun prieten râzi, plângi, te cerți, dar cel mai important este atunci când îți jură că va rămâne cel mai bun prieten al tau orice s'ar întâmpla sau oriunde ar fi `. Așa îți jur și eu că voi rămâne your best friend orice ar fi `. 


**
Dacă într’o zi îți vine să plângi, caută’mă `. Nu promit să te fac să râzi, dar pot să plâng alături de tine `. Dacă într’o zi îți vine să fugi, caută’mă `. Nu promit să te opresc, dar pot să fug alături de tine `. Dacă într’o zi nu ai chef să asculți pe nimeni, caută’mă `. Promit să tac cât vrei tu  `. Dacă într’o zi mă cauți și nu răspund..vino repede să mă vezi, poate atunci am eu nevoie de tine `.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu