sâmbătă, 24 martie 2012

14 `.!

  Oke..deci pe data de 21.03.1998 la ora 2:45 sa auzit plansul unei fetite. Aceea eram eu pt. prima data cand faceam cunostinta cu lumea de afara `. 
  Miercuri, 21.03.2012 la aceeasi ora eu am implinit varsta de 14 ani `. >.< ''Misto'' nu `.? =]] Mi'am sarbatorit'o astazi, sambata, 24.03.2012 :]] `. Participantii la aceasta zi: Aly, Adri, Ana, Chriss, Nico, Mitsu `. :]] Am ras, ne'am distrat, am mancat pitzza, :> am vazut si pizza zburatoare =]] etc.
  Cea mai faina zii `.!! 
  Probabil va intrebati ce am primit `. Ei binee..Un HIPOPOTAAM MAREEEEEEE SI VERDEEEEEE de la Aly, Nico, Mitsu si Ana, o cana cu poza mea de la Chrissu(Shaormila)=]] si un lantisor super dragut de la Adri(a meu :-w) `. 
  Bwei nebunilor..VA IUBESC `.!!! <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu