luni, 6 mai 2013

Jeg!

  Ca să vezi măi, mai nou trebuie să te consumi pentru tot zăbălosu' . Că doar ești nesimțit că te'ai luat cu trebuirile acum înainte de Paști și ai uitat să spui un amarât de »La mulți ani!« . Și cum toată lumea exagerează de dragul poveștii trebuie să ne și victimizăm puțin că doar na. Să joci teatru e la modă. 
 „Nu i'am spus la mulți ani, pur și simplu am uitat și acum am căzut de proastă.” WTF?! 
  Băi zăbăloșii naibii, de când vă știu ați știut doar să vă plângeți: "Vaii nu am bani” , ”vaii nu am aia” ... dar să puneți curu' la treabă nici că vă osteniți. Așteptați totul la tavă, dar nu se poate.
 Eu să nu uit frate că e ziua nu știu cui, că vezi doamne mi'e rudă. Da' voi? M'ați sunat vreodată să îmi spuneți »La mulți ani, Corii!« ? NU! Aaa vai că nu aveți bani. Dar când ați avut voi ceva? 
NICIODATĂ! 
Mi'e și silă să mai scriu de voi sau să mă mai uit la voi..
Sunteți doar un JEG de care prefer să mă lipsesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu