sâmbătă, 9 martie 2013

Wild world..

  M-am născut într-o lume infectă unde totul este condus de bani, mafii, droguri, bârfe și alte chestii d-astea. La orice pas găsești oameni simpatici și care cică ar vrea să te ajute, dar sub măștile ast.ea se ascund doar niște prefăcuți care ar face orice să te saboteze.
  În infernul acesta sunt doar trei oameni ce mă pot înțelege: mama mea, căreia îi datorez totul deoarece făra ea nu aș fi ajuns unde sunt; fratele meu, care de mică m-a făcut să înțeleg haosul din lumea asta și prietena mea cea mai buna, Alessia, care atunci când am căzut a fost acolo să mă ridice, să îmi dea două palme ca să mă trezesc la realitate. Ei sunt oamenii care m-au învățat ca viața nu e întotdeauna roz, mai are și câte o bulină.
  De mic trebuie să te „antrenezi” ca să poți rezista în acest iad ori..cazi pradă pentru sufletele înfometate de aici.



2 comentarii: