miercuri, 6 iunie 2012

You know my name not my story `. (:

  Pana aici `.!!! Bah fratilor, am ajuns ca toti tampiti, chiompii si handicapatii sa inceapa sa ma critice? Nu cred `. De cand isi permit toti retarzii sa imi spuna chestii care oricum nu sunt adevarate `. 
  Fratilor credeti ca ma cunoasteti? NU E ASA!!! Va faceti tot felul de impresii inainte sa ajungeti sa ma cunoasteti `. Si va spun si care sunt: fitoasa, enervanta, artagoasa, rea, a dracu' si altele `.  BAAAA TAMPITIILOOOR INAINTE SA VA FACETI VREO IMPRESIE ASTEPTATI SA MA CUNOASTETI `.!!!
  Va faceti toate rahaturile de impresii RELE si dupa veniti la mine cu scuze penibile gen "vaii imi pare rau te'am judecat gresit" `. Mai este o vorba in popor >>Nu judeca o carte dupa coperta<< `.
  Nu am crezut ca mai exista persoane cu o deficienta mintala atat de agravata `. 
  Nu ca m'ar afecta vorbele voastre intr'un fel, stati lin nu prea ma intereseaza `. Ma deranjeaza faptul ca nici macar nu ma cunoasteti ca persoana si incepeti sa trageti concluzii `. 
  Ma enerveaza la culme oamenii care ma compara cu altii si care pretind ca stiu ce gandesc eu `.
  Toti cretinii [ca nici nu mai stiu cum sa ii numesc] care ma cunosc de putina vreme se dau de acum rotunzi ca cunosc si stiu cum gandesc `. Sincer, MA PIS PE IDEILE VOASTRE DE RAHAT `.!!!
  BA!! NU STITI NIMIC!! Doar eu stiu ce e in mintea mea si uneori mama ca doar de` e legatura aia ciudata mama-fiica `. Dar voi? Niste retarzi `.!
  Din pacate oameni ca voi se gasesc ca niste buruieni, la tot pasul `. 
  
                      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu