sâmbătă, 12 octombrie 2013

Finish!

    Și tot ce a fost, a fost. S-a terminat! Clipele frumoase petrecute împreună, poveștile inventate de noi, jocurile hazlii, certurile aiurite.. toate s-au spulberat.. AMIN! Nu..nu regret nimic, dar mai bine pun punct.
    Că cică tu ABUF!  ți-ai dat "seama" că ABIS! tu ai "greșit". Și cică noi nu ne vom certa niciodată pe subiectul ăla. HAHA! Ești tu fraieră și crezi asta că de fapt e alt motiv. :-j Și iaca na! ai fi citit tu jurnalul și ai văzut însemnările mele făcute acolo. :-j Scuză-mă că ți-am pătat jurnalul, însă poți să-i dai cu clor și se șterge. :)
   Nea..n-am uitat de promisiunile făcute. N-am uitat nici măcar de faptul că am zis că vom fi mereu prietene și că voi fi aici pentru tine. RETRAG! N-am nevoie de persoane ca tine! De lipitori lingușitoare, profitori și ipocriți. Nu, nu! [-x Mai bine mă lipsesc de ele. 
   Sunt multe povești în spate, dacă ai fi avut răbdare le aflai pe toate. :)  Nea! Nu stau să ți le scriu aici..n-ai știut să asculți problema ta. Dacă ai fi vorbit cu mine poate ar fi fost altfel, dar NU ai preferat să păstrezi părerea ta pripită și tâmpită, refuzând să privești realitatea..
   Cu alte cuvinte, altfel spus...
   Eu mereu m-am interesat de tine, de soarta ta, de viața ta. Poate în unele momente am greșit și nu mi-am dat seama, dar în acele momente trebuia să vii să îmi dai o palmă peste obraz să spui "HEI! TREZIREA! CE FACI?!", nu? nimic? nici o reacție? OK. Dar să nu pui bot..nu, nu. :-j Dar tu? Tu te-ai interesat de mine? Ți-a păsat vreodată de părerea mea? NO. De câte ori am zis ok, bine.. lasă .. fie "treacă de la mine".. îți zic eu ..de multe ori. Dar tu? Ți-ai băgat picioarele în toată bunătatea mea. Ai luat bucățica aia de inimă în care te aflai tu și ce ai făcut? Ai călcat-o, sfâșiat-o, rupt-o, ucis-o..ai transformat-o în milioane de bucățele. Și tu.. vii la mine cu "iartă-mă?" NU! S-a întâmplat de prea multe ori.
   Ți-am oferit bunătate, dar greșeala ta a fost că ai confundat-o cu prostie.. află că eu am capul pe umeri. :) Chiar dacă par că sunt distrată și aeriană..află că nu sunt. M-am lăudat cu tine peste tot, hah! "prieteni ca mine n-are nimeni" .. câtă ipocrizie din partea mea. Nu! Nu-i am frate. Nu-s acei prieteni care îi descriam eu. Nu, nu! Dacă nu am acei prieteni.. asta e. Decât cu o gloată de puști idioți cu 2103980611195 de fețe mai bine cu 2-3 prieteni ADEVĂRAȚI care știu că o să aștepte un verdict din partea mea înainte de a concluziona ceva.
   Dacă am învățat ceva din toată harababura asta a fost că .. ce știu..mai bine păstrez pentru mine. Și..dacă am nevoie să vorbesc cu cineva.. mă duc în baie și vorbesc cu oglinda decât cu VOI și tot mă simt mai bine. :)
THE END!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu