marți, 9 iulie 2013

Diia.

   Nu ne cunoaștem de la grădiniță sau de când eram mici. Nici în clasele I-IV nu vorbeam. În gimnaziu.. nu ne suportam de loc. Ne îmbrânceam una pe alta și ieșea mereu cu ceartă chit că dupa o zi vorbeam iar și se repeta scena. În clasa a VII-a nu era zi în care să nu se năzărească una cu replica... "Ce îți mai placee..." sau "Ce o mai cauți cu lumânarea ..." Iar după asta ne strâmbam una la alta și ne linișteam. O zi întreagă ne uitam urât una la cealaltă.
   Clasa a VIII-a s-a sfârșit, iar noi stăm și ne întrebăm cum de am ajuns să stăm împreună. Și lumea se miră! Cum?! NOI?! Alea care nu ne suportam..noii.. am ajuns să stăm împreună. Mă întreabă lumea..."te-ai certat cu Aly?" și pe tine.."dar tu nu mai vorbești cu Mona?" .. Noi.. stăm și râdem de ei.. și de noi.
   La început am crezut că mdă..profităm una de cealaltă, dar iată că nu e așa. Efectiv ne înțelegem! Suntem cam aceleași firi. Suntem încăpățânate, orgolioase, egoiste uneori, sâcâitoare, enervante, cu o gură MARE!.. dar suntem noi înșine, cu un suflet de copil..
   Mi-ai arătat că nu trebuie să îmi pese de ce zice lumea. M-ai învățat că atunci când știi ceva.. mai bine păstrezi pentru tine. Tu m-ai împins să fac lucruri care eu sincer nu le-aș fi făcut. Aveam o oarecare frică de a acționa, iar tu m-ai luat de mână și mi-ai spus "Uite fa proastă că se poate!" M-ai luat cu frumușelul și mi-ai spus .."Nu trebuie să te intereseze de ceilalți pentru că ei vor fi mereu invidioși. Fă ceea ce simți tu că e mai bine pentru tine." Mi-ai dovedit că alte persoane nu ar fi dispuse să facă ceea ce aș face eu pentru ele. Tot tu mi-ai spus că "Încercarea moarte n-are!".
   Am petrectut puține momente împreună, dar de neuitat.. Cumpărăturile pentru drumeția de la Ipoteștii.. eu către cutia de Oreo.. "Măi sexosule!" ..tu cu auzul tău atât de bun.. "Ce?! Am înțeles FUTIFER!" =)) Seara în care ai "dormit" la mine =)) "Corina, taci ș-ascultă vântu'!".."Fă e 4.. hai să ne culcăm.." după 5 minute.." 'Mnezăii mamii voastre de păsări.. strânge-v-aș de gât!" =)).. Umm.. Ideea genială de a ne ruja legate la ochi.. x.x Genialele clătite care se lipeau de tigaie :)). În drum spre Ipotești.. "Fată e atât de drăguț.." La care eu.."Măcar al tău nu o sărută pe alta!" .. Și of course .. fazele cu.."Calm, Corina, calm.. " :))
   Pentru toate astea îți mulțumesc! :3 Și sper că vom fi așa în continuare. Că ne vom accepta cu bune, cu rele și ne vom ajuta mereu. Vom fi alături una de cealaltă, atât la bine, cât și la greu! ♥

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu